مديريت سفارشات

زماني كه يك سفارش دريافت مي شود اين مرحله به معناي پايان كار نيست . شما با استفاده از تومیتوكارت مي توانيد تمامي كار هاي پس از دريافت سفارش از قبيل ( فاكتور , اطلاع رساني به سفارش دهنده و ... ) را به راحتي مديريت و ساماندهي نماييد . 

موارد برجسته مديريت سفارشات عبارتند از : 

  • اضافه كردن محصول از طريق پنل مديريت 
  • تهيه نسخه قابل چاپ از كل سفارش 
  • داشتن اعتبار و موجودي ( نقدي ) براي كالاي هاي برگشتي 
  • خالي كردن سبد خريد 
  • پيگيري سفارش 
  • تغییر وضعیت سفارشات
  • اعلام وضعیت فعلی سفارش به مشتریان توسط ایمیل و پیام کوتاه
  • ارسال پیام برای مشتریان
  • ایجاد فاکتور برای سفارشات
  • ایجاد یادداشت برای هر سفارش
  • و ...

تماس با ما

Email : Info@Tomatoshop.Ir
SMS   : 50004333236000

آخرین ارسال بلاگ

تومیتوکارت 2.0 - فریم ورک متن باز تجارت الکترونیک

از آنجایی که فریم ورک تومیتوکارت 1.0 قدیمی بود و هسته اون طراحی MVC کاملی نداشت ، مشکلات زیادی را برای ایجاد الحاقات (ماژول ها و پلاگین ها) و ...

اطلاعات بیشتر

بلاگ |  علی معصومی | یکشنبه ، 2 / بهمن / 1390

شما اینجا هستید: تومیتوکارت پارسی ویژگی ها مديريت سفارشات