پشتیبانی تجاری

  • PDF

خدمات پشتیبانی فروشگاه ساز تومیتوکارت

در حوزه خدمات انفورماتیکی ، پشتیبانی جزو مهمترین ارکان یک سرویس می باشد به طوریکه می توان گفت یک سرویس بدون ارائه خدمات پشتیبانی ناقص و بی ارزش است . با توجه به اینکه یک سایت و فروشگاه اینترنتی ویترین 24 ساعته کسب و کار شماست ، در دسترس بودن همیشگی و ارائه خدمات مستمر برای شما بسیار مهم خواهد بود و دست یافتن به این هدف تنها با وجود یک پشتیبانی قوی ممکن خواهد بود و عملا خدمات دهی یک وب سایت و فروشگاه اینترنتی بدون وجود یک پشتیبان مطمئن ممکن نبوده و خیلی زود با شکست روبرو خواهد شد.

تیم پشتیبانی فنی ما دارای چندین سال تجربه در حوزه تجارت الکترونیک به خصوص ارائه خدمات پشتیبانی فنی تحت وب و فعالیت مستمر در خصوص فروشگاه اینترنتی می باشد. ارائه خدمات پشتیبانی توسط ما با هدف جلب رضایت مشتریان و پاسخگویی موثر به نیاز ها و ایجاد آرامش خاطر برای آنان بوده و در این راه تمام تلاش و دانش خود را بکار خواهیم گرفت.

تیم پشتیبانی فروشگاه ساز تومیتوکارت از بهترین و مجرب ترین کارشناسان و متخصصان کشور که آشنایی کامل با ساختار این سیستم دارند شکیل شده تا بتواند این خدمات را با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان خود ارائه نماید.

در جدول ذیل انواع خدمات پشتیبانی و توضیحات مربوط به آن ارائه شده است :

طلایی نقره ای برنزی ساده رایگان  
خرید بسته نصب نرم افزار
خرید بسته تتنظیمات و بهینه سازی اولیه نرم افزار
خرید بسته ارتقا و به روز رسانی نرم افزار
خرید بسته رفع مشکلات احتمالی هسته نرم افزار
6 بروز رسانی محتوای سایت (تعداد در هفته )
1 حداکثر زمان انجام بروز رسانی محتوا بعد از اعلام (روز کاری)
راهنمایی عمومی در انجمن پشتیبانی سایت آموزش استفاده از نرم افزار
ارائه پیشنهاد و مشاوره برای بهبود ساختار سایت
ارائه مشاوره راهکارهای سئو
مشاوره برای انتخاب میزبانی وب
ارائه راه حل های امنیتی
راهنمایی برای تهیه نسخه پشتیبان
راهنمایی برای بازیابی نسخه پشتیبان
انجام راهکارهای سئو و بالابردن رتبه سایت
تهیه پشتیبان ماهیانه
تهیه پشتیبان هفتگی
بازیابی پشتیبان در صورت نیاز
خرید بسته نصب و پیکربندی امکانات جانبی (ماژول ها و ...)
پشتیبانی و مدیریت امکانات جانبی
به روز رسانی امکانات جانبی
1 1 1 1 1 تعداد وبسایت های مورد پشتیبانی
2 1 خرید بسته تغییر قالب سایت (تعداد در مدت قرارداد)
40% 30% 15% 5% درصد تخفیف در خرید قالب های تجاری
تغییر در جینش محتوای سایت
پشتیبانی در انجمن های سایت
پشتیبانی از طریق تیکت
نامحدود نامحدود نامحدود 15 تعداد تیکت های ارسالی در دوره پشتیبانی (تعداد در ماه)
5 ساعت 1 2 5 حداکثر زمان پاسخگویی به تیکت ها (روز کاری)
پشتیبانی از طریق تلفن (در وقت اداری)
پشتیبانی از طریق تلفن (خارج از وقت اداری)
سرویس میزبانی وب رایگان
3.400.000 2.200.000 1.500.000 800.000 رایگان هزینه ماهیانه سرویس (ریال)
خرید بسته پشتیبانی تجاری    

نکات مهم :

1- هیچکدام از بسته ای پشتیبانی شامل طراحی و شخصی سازی قالب و ماژول ها نمی باشد.

2- در صورت خرید بسته ها به صورت 3 ، 6 و 12 ماهه تخفیفی به شرح جدول ذیل برای مشتری منظور خواهد شد.



3- تمدید بسته ها و ماژول ها در سال دوم به بعد شامل تخفیف به شرح جدول ذیل می باشد.


4- در صورت تمایل مشتری محترم در خرید بسته های برنزی ، نقره ای و طلایی به صورت شش ماهه و بیشتر امکان ارائه قرارداد رسمی وجود خواهد داشت که در این صورت مبالغ مربوط به عوارض و مالیات و ... به مبلغ بسته ها اضافه می گردد.

5- هر گونه سوال ، نظر ، پیشنهاد و انتقاد در این زمینه را از طریق بخش ارتباط با ما مطرح نمایید.
6- حق تغییر در محتوای بسته ها و یا حذف آن برای ارائه کننده محفوظ می باشد ،

تماس با ما

Email : Info@Tomatoshop.Ir
SMS   : 50004333236000

آخرین ارسال بلاگ

تومیتوکارت 2.0 - فریم ورک متن باز تجارت الکترونیک

از آنجایی که فریم ورک تومیتوکارت 1.0 قدیمی بود و هسته اون طراحی MVC کاملی نداشت ، مشکلات زیادی را برای ایجاد الحاقات (ماژول ها و پلاگین ها) و ...

اطلاعات بیشتر

بلاگ |  علی معصومی | یکشنبه ، 2 / بهمن / 1390

شما اینجا هستید: پشتیبانی پشتیبانی تجاری